با توجه به نیاز بسیاری از سازمان ها برای ارتباط نزدیک تر و بهتر با مشتریان خود، راه اندازی مرکز تماس (Call Center) استاندارد، به عنوان یک راه کار جامع و کاربردی مورد توجه قرار می گیرد. مراکز تماس امروزی از تلفیق نرم افزار های مدیریت تماس (مانند: ۳CX ، Elastix ، Asterisk و…) با نرم افزار های مدیریت ارتباط و خدمات مشتریان (مانند Microsoft Dynamics 365 و یا سایر نرم افزار ها) شکل می گیرند، که تمامی سازمان ها را هر چه بیشتر در مدیریت ارتباط با مشتریان و سرویس های ارائه شده به آن ها یاری می کنند و مسیر تحقق اهداف را هموار تر می نمایند.
برخی از ویژگی های یک مرکز تماس
_2
امکانات تلفنی مرکز تماس
_5
امکانات مدیریتی مرکز تماس
_1
ارتباطات با دیگر شبکه های تلفنی
_3
منوی صوتی (IVR) و صندوق صوتی
_10
ارتباط با نرم افزارهای موجود در سازمان
_13
صف انتظار تماس برای جلوگیری از مشغول بودن خطوط
_9
ضبط مکالمات تماس گیرنده و پاسخ دهنده بصورت نامحدود
_14
مکالمه رایگان برای تماس گیرنده با استفاده از تماس اینترنتی رایگان
_15
در دسترس بودن پرسنل جهت پاسخگویی تماس ها حتی خارج از سازمان

شرکت پارس تدوین قادر است تا با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا و اتکا به تیم کارشناسان مجرب خود مراکز تماس کاملا پیشرفته بر اساس نیاز سازمان ها ایجاد نماید.

میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، بین خیابان ۲۳ و ۲۵، پلاک ۸۷، طبقه اول، واحد سوم

تلفن: 02141764000